Dokumenty

Na záložce Dokumenty je archivována elektronická komunikace s konkrétním členem. Obsahuje datum a čas, kdy byla zpráva odeslána (příp. dokument uložen), název zprávy (dokumentu). V případě, že se jednalo o e-mail, obsahuje také adresy, na které byl zaslán (sloupec Příjemce) a za koho byl poslán (sloupec Od koho). Je zde také informace, zda zpráva obsahuje přílohy ve formě souborů (). Další ikony znázorňují, zda byl e-mail uložen nebo zaslán a uložen ( ). Záznam lze smazat tlačítkem Smazat dokument/e-mail.

Poznámka

V případě zasílání e-mailu je důležité, aby měl uživatel zadaný svůj e-mail v profilu uživatele nebo aby byl zadán e-mail v AdministraceMoje instituce+Nastavení

Zobrazit detail zprávy (dokumentu) můžete dvojklikem na zprávu. Otevře se Vám obsah původní zprávy vč. případných příloh. Ty můžete kliknutím na náhled zobrazit nebo stáhnout do počítače.

Nový dokument

Stiskem tlačítka Nový dokument vytvoříte nový dokument, který se ukládá ke členovy.

Napsat e-mail

Vytváření zpráv a jejich zasílání je popsané v samostatné kapitole Zasílání e-mailů.