Závěrečné zkoušky

V menu Řízení výukyZávěrečné zkoušky zobrazí seznam termínů závěrečných zkoušek pro zvolený akademický rok.

U každého termínu vidíme následující informace:

Termín lze editovat kliknutím na jeho název, nebo také smazat pomocí tlačítka Smazat.

Výstraha

Nelze smazat termín, na kterém jsou již zapsaní studenti.

Části závěrečné zoušky nesmí mít stejný název!

Editace termínu, na kterém jsou již zapsaní studenti je omezená. V takovém případě se nedá změnit budova, místnost ani studijní obor.

Nový termín

Nový termín založíme pomocí tlačítka Nový termín. Zobrazí se okénko pro zadání informací o termínu.

Jakmnile máme vyplněny požadované údaje, použijeme tlačítko Uložit.

Poznámka

Roletka obor nabízí vždy pouze nejvyšší ročník každého otevřeného oboru.

Přidání studentů na termín závěrečných zkoušek

Studenty lze na termín přidat kliknutím na počet přihlášených studentů. Poté se zobrazí seznam přihlášených studentů s několika možnostmi.

Přidání studentů - tlačítko Přidat studenty zobrazí seznam studentů, které je možné na termín přidat, tj. kteří jsou zapsaní v příslušném ročníku a studijním oboru. Studenta označíme a vybereme nepovinné části, ze kterých bude zkoušen.

Vytištění seznamu přihlášených studentů - tlačítko Tisk seznamu studentů vytiskne seznam přihlášených studentů ve formátu .pdf.

Smazat studenta z termínu lze pomocí tlačítka Smazat.

Vytisknout přihlášku k závěrečné zkoušece pro vybraného studenta lze pomocí tlačítka Přihláška k SZZ.

Zápisu o SZZ ve formátu .pdf vytiskneme pomocí tlačítka Zápis o SZZ. Údaje, které se do zápisu generují jsou přebírány z realizace termínu ve složce studenta v kartě Absolutorium - je popsáno níže.

Realizace závěrečné zkoušky

Klikem na jméno studenta získáme obrazovku s možností zadání informací v rámci realizace termínu závěrečné zkoušky vybraného studenta.

Klikem na zvolenou sekci tuto sekci otevřeme a můeme editovat informace.

Po zadání požadovaných údajů stiskneme tlačítko Uložit.

Výstraha

Z důvodu množství zadávaných údajů doporučujeme údaje ukládat průběžně, aby se předešlo případné ztrátě neuložených dat.